balarisi06 bi haftaya adet olucan , gerçekten pskoljk olabilir.
Mesela sık idrara çıkmayı yaşayamazsın şuan.
Bence kafanı meşgul etme.
Üzülürsün.
Ha ben klask adet belirtileri yaşadım yanı sıra baş dönmesi vardı. Adetime 2 gün kala hassas idrar testi yaptım. Çift çizgi çıkınca akşamına hastane gittim yarım saatte kan sonucumda pozitif çıktı.
Kendini çok takip etmemeni tavsiye ederim