ozde0636 üreyen bakteri tehlikelimi acaba çok bir şey anlamadım doğumda bebeğe geçebileceği falanda yazıyor biraz korktum,taşıyıcılık durumunda bazen antibiyotiğe de gerek olmuyormuş onun içinde sürüntü testi gerekiyormuş sanırım anlamak içinn,teşekkür ederimm