Kbradll defnevedoruk aslında düzenli sancılarınız var benimde böyle olmuştu ve beni de gönderdi hissetmiyordum ama ben
gunesveguney defnevedoruk aiyyyy 40’ın üstünde düzenli sancın var aslında. Keşke bi açıklama yapsaydı gönderirken eve 🥹
1Ali Sizin doğum zamanınız yaklaştımı bir kaç postta denk gelmiştik🥹 sonlara doğru hafif sancılarınız çıkmış hissederseniz mutlaka gidin acile ilk doğumunuz sezayenmiş
Bussbety defnevedoruk ben sezeryan olacağım ama doktorum bana açılman olmadan sezeryan yapamam dedi .
ikibaloglanannesi defnevedoruk Sancin var canım. İlk doğumun sezeryan iken doktor neden gönderdi ki? Tekrar git istersen hastaneye.
Mariam2 defnevedoruk sancılar çıkmış aclma olamadığı için göndermiştir takipede kalin ağrılar artarsa ya da herhangi Birşey gorseniz doktora gidin