YagmurDaskn benim ilki sezeryandı 🤗 diler hanıma gözü kapalı güvenirim artık ben çok düşünceliydim ama gördüklerim yaşadıklarım çok farklı erken doğum riskim çıktı 36 da 37 de alıcaktı falan ama bekletti gene kontrollü ilerledi sezeryan olmama rağmen hadi alalım bitsin diye düşünmedi,bitane tanıdığım var onunda 35 te erken doğum riski çıktı kanama vs tedavisini yaptı sonra normal doğumunu gerçekleştirdi panik yaptırıp sezeryanda yapabilirdi,mesut bey diyormuş kısa boylular normal doğuramaz vs buralarda okuyordum ne kadar doğru bilemem ama benim tanıdığında kısaydı ikinci normal doğumuydu gayette memnundu 🤗 siizn doktoru bilmiyorum şimdi ne desem yanlış olur 😂