Olabilr benimde 2.hanileligim ama karnım aşırı büyüdü ben de 7 haftalık olcam daha kocaman karnım oldu kilomuz da aynı seninle anlayamadım yani niye böyle oldu. İlk gebeligimde kimse hamile olduğumu anlayamıyordu bile kilom vardı belli olmuyordu cunku simdj daha başındayız ama ben burdayım diyor