maihayal Hamileliğimin 35. haftasına geldim sanki bebek hareketlerinde azalma hissediyor gibiyim bu durum normal mi sizce, yaşayan var mı? Yeri daraldığı için mi böyle oluyor?
Esma006 maihayal yeri daraliyor canım bende 35+2 yim bindebir çok sert tekme var onun dışında normal hareket azlığı
Damla_g28 maihayal bugün yaşadimmmm 36+5 haftalik hamileyim ilk hamileligim bide gittim doktora nstde 3 kez hareket etmiş az dedi özelde bı doktorum vardı ona gittim herşey normal dedi bebek iyi kanala inmiş tatlı şeyler ye dio takip et akşam hareketleniyor benim kizçem 😂😂
Kanye maihayal 32.haftadayim hareketler azaldı diyemem butun gündüz uyuyup gece tekme atmalari sayilmazsa azaldı denilebilir mi bilmiyorum.
maihayal Kanye azalma sayılmaz bence gündüz sizin hareketli oluşunuz onun uyuması demek gece hareketlenmesi normal😀
Kanye Allah tüm gebelerin yardımcısi olsun reflü ataklari uykusuzluk tepikleme 👶🏻 ödem ..vs.hepsi bebiş 💕 için..
maihayal Kanye amin inşallah sağ salim kavuşalım hepimiz, birkaç gündür ayaklarımda ödem farkettim çok canım sıkıldı görüntüsünden acısından ama geçecek inşallah az kaldı