Damla_adl Kızlar merhaba 11+6 hafta oldum ve bugün itibari ile belimin sol tarafında ve rahimde batma şeklinde ağrı oluyor başına gelen varmıdır normal mi acaba
Annebus Damla_adl büyüme ağrısıdır bence ☺️ çok şiddetli değilse benimde o haftalarda acı ya da batma şeklinde başladı hatta yatakta dönerken falanda acıyordu şuan 17+3 hala var bi gün daha az bi gün daha çok derken zaman geçiyor..