Daisyy Merhaba arkadaşlar. Bugün doktora gittim devlet hastanesine. Normalde kayseride kendi doktorum var ama memlekette ailemin yanındayım şu an. Rutin muayene için gittim. Son haftalarda akıntım artmıştı onu da sordum. İç çamaşırımı 3 4 kere değiştiriyorum dedim. Alttan bakmam lazım dedi. Spekulum ile bakarken çok canım yandı. Hatta kan geldi doktor sildi. Vajen girişin çok dar zorlamiyorum kanadı dedi. Çok kasıyorsun dedi ama inanın canım çok yandığı için istemsiz kasıldım. Çok korktum o an hiçbir şey soramadım bile ağlayacaktım neredeyse. Evlendiğimde ilk birkaç ilişkide çok kan geldi. O zaman da doktora gitmiştim yine böyle muayene etmişti o zaman bile bu kadar acımamıştı. Ben şimdi normal doğum yapamam gibi geliyor yani bu kadar dar ise dikiş de çok olur dimi? Lütfen yaşayan varsa bilgi versin çok üzgünüm. Doktorumla gittiğimde görüşeceğim sizin de fikirlerinize ihtiyacım var.
Daisyy Mahidevran61 daha belli olmaz mı yani? Rahim ağzı ile birlikte vajina girişi de açılıyor mu doğumda? Evlenmeden önce muayenede kızlık zarın normalden kalın dedi doktor. Sonra da sıkıntı yaşadım ilk zamanlar. Şimdi de bu olunca iyice korktum 😦
Mahidevran61 Zaten doktor son haftalarda çatı muayenesi yapıyor normal dogum yapıp yapamayacagını söylüyor
Daisyy Mahidevran61 çatı dediğimiz vajina girişi mi oluyor? Perine masajı iyi gelebilir mi acaba bana?
Mahidevran61 Daisyy canım daha cok erken bunun için son haftalara gelince doktorun en iyi seçimi yapıcaktir senin için
Daisyy Mahidevran61 teşekkür ederim canim inşallah sorun çıkmaz aslında sezaryene de tamam derim sonuçta normal doğum ister istemez korkutuyor beni ama inşallah hayırlısı olur hakkımızda 😐
Daisyy Bebegimcanimm bir şey demedi sadece fitil verdi içinde 2 tane var 2 gece yatmadan önce fitili vajina içine yerlestirecegim. İnan o kadar gerildim ki hiçbir şey soramadım o anın şokundan 😯
Bebegimcanimm Daisyy hmm anladım canım geçmiş olsun bende de akıntı fazla var da o yuzden merak ettim sordum