Kayzennn 32 hafta bitmek üzere kızlar birkaç gündür karnım sertleşiyor şu an da öyle bebek hareketler var ama çok hareketli değil normal mi böyle olan var mı yaşayan
Melos006a Kayzennn aslında karnın sertleşmesine rahim sertleşmesi deniyor günde 2-3 kere olması normaldir tabi ağrısız acısız sadece hafif rahatsızlık verecek şekildeyse ağrılı acılıysa doktoruna danışman en iyisi
Kayzennn Opmiyimgebeyim rahimde ağrı uzun süredir hissediyorum doktor normal demişti bebekle büyüyor diye
Kayzennn Melos006a çok ağır bir şekilde ağrım yok ama sertleşmeye bağlı sanki içimde yer değiştiriyor gbi hissediyorum