cerenle Merhaba kızımda akdeniz anemisi var bunun için heyete soktuğumuzda %40 lık bi rapormu alıyoruz bu ilerde önüne çıkarmı bilen ve yapanlar yazsınlar lütfen
saglikciaanne cerenle sadece bu rahatsızlıktan alamazsınız , bu bir hastalık çünkü engelli raporu için ayrıca konulmuş yani lazım yanında görme kaybı , işitme engeli , herhangi bir kalp damar rahatsızlığı vs vs gibi
tugceyavuzozbay cerenle bende taşıyıcıyım hiç böyle bir rapor alma gereksinimi duymadım bence almayında. Mesela polis veya asker olmak isterse saglıktan elenme sebebi bn polisliğe başvurmuştum oradan biliyorum mesela sınavı mülakatı kazandın diyelim 6ay okuluna egitimine gidiyorsun yada direk polis okulunu kazandı gitti en son mezun olurken saglıktan kalıyorsun emeklerine yazık günah oluyor.
cerenle saglikciaanne hayır bildiğim kadarıyla öyle değil benim yeğenimde de var ve bu tarz engeli yok dediğiniz gibi sadece otizm var o kadar annemdede var rapor ama anneminde sadece şeker tansiyon var başka yok
saglikciaanne cerenle otizm bir engel zaten , şeker ve tansiyon tek başına engel raporun alınmaz. Alindiysa mutlaka torpil vardır işin içinde. Ya da hiç düşmeyen çok yüksek seyreden tansiyon ve şeker hastası olması lazım. Benim uzuv kaybım var. Uzuv kaybından bana %40 veren devlet sadece şeker ve tansiyona rapor verdiyse ayakta alkışlarım ;)