6haftalık gebeyim bugün kontrol muayene vardı kalp atışını görmek için gittik 98 çıktı doktor biraz zayıf olduğunu takip etmeye devam etmemiz gerektiğini söyledi 5 gün sonraya randevumuz var bu durumda olupta sonrasında güzel haber alan annelerimiz var mı biraz moral olur bize de şimdiden teşekkür ederim 🥰