Hamdiyevural Pinaraydin_2969 bugün instada gördüm kese yuvarlak lan erke ama böyle şekiliyse kız diyordu bilemiyorum m hayır’lısı olsun daha erken ama 15 ya da 16 haftayı bekleyin bnce ya
Ecem_P Hamdiyevural Bende gördüm instada benim gördüğümde de şekilliyse kese erkek yuvarlak düzgünse kız diyordu. Benim de fasülye gibiydi kesem bebişim erkek ama bunun tam da netliği yok bence yuvarlak olup erkek olanlar fa var
Pinaraydin_2969 Hamdiyevural ayyyy inşallah ya sağlıklı olsun da tabiki. Oğlum var bir kızım olsa fena olmazdı 🥰
Pinaraydin_2969 Ecem_P evet ya çok farklı olabiliyor sağlıklı olsun bebislerimiz ama inşallah kız olur 😁🥰🥰