Merhaba,
Ben kronik tansiyon hastasıyım ve ilk gebeliğimde çok zorluk yaşadım.
Doğumdan önce günde 15 hap tansiyon ilacı kullanıyordum 😃
Şu an ikimciye hamileyim ve ilkinden daha rahat geçiyor. Yine ilaç kullanıyorum ama 16/10 tansiyonla gezmiyorum. İlaçlar daha iyi etki ediyor direnç göstermiyor tansiyon.
Kardiyoloğu çok iyi seçmeniz lazım.
İlk gebeliğimde ünv. Hastanesinde bir profesör takibindeydim ve ilaçlarımı en iyi şekilde ayarlıyordu.
Çok geçmişte olsun bebeğinizi sağlıkla en kolay şekilde kucağınıza alın inşallah