Ben 4 kez çatlatma denedim olmadı ilk aşılamam tuttu ama 8 haftalıkken bebeğin kalbi durdu 7 yıl olacak evleneli hiç korunmadık sorun yok ama olmuyor sebepsiz infertilite dedi doktor 27 şubatta kürtaj oldum şimdi 2. Aşılamaya başlıyorum inşallah geçen ay kist çıktı yasmin doğum kontrol hapı kullandım pazartesi kontrolüm var aşılamaya başlayacağız bakalım 🙊