yltelf Merhabalar. 5+5 haftalık hamileyim. Rutin tahlillerimde idrar yolu enfeksiyonu olduğumu öğrendim. Dr sulcid 750 mg ve monurol verdi. Erken hamilelikte bu ilacı kullanan var mı ? Bebeğe bir zararı olmaz değil mi ?
Sren1289 yltelf benimde gebeliğin 8. Haftasından beri enfeksiyon var 35 deyim hala var. 2 kutu antibiyotik ve bir suya karıstırılandan aldım kullandım. Bence doktoru dinle kullan o daha iyi bilir
Basakparlar yltelf enfeksiyon antibiyotikten daha tehlikelidir düşükle sonuçlanabilir 37 haftalığım bu zamana kadar 3 kez enfeksiyon için antibiyotik kullandım
Pln34 yltelf doktorunuz verdiyse tehlikeli olacak birseyi vermez gebelikte kullanılabilen antibiyotik ve ilaçlar var, bende 8.inci haftada iğne şeklinde 10 gün antibiyotik kullanmak zorunda kaldım çünkü enfeksiyon yüksekti, çok geçmiş olsun acil şifalar 🌸
saturnungolgesinde Bana da fitil verdi doktor ama kullanıp kullanmama konusunda emin değilim 12 hafta olana kadar🥲
yltelf saturnungolgesinde bende çok kararsız kaldım ama enfeksiyonun daha riskli olduğundan bahsediyorlar.
saturnungolgesinde yltelf herkes bişey söylüyor ya ben çok yoruldum şimdiden😂 her doktor bile farklı şeyler söylüyor. Arkadaşımın mantarı vardı 12 haftaya kadar fitil kullandırtmamış doktoru. Benimki de sorun görmedi. Ama şimdi hangisi doğru😏
yltelf Sren1289 antibiyotiği kaçıncı haftada kullandın acaba. Benim tek endişem 1. Trimesterda olması.
Ebussssc Bende ilk haftalarda influenza olmuştum doktorum ilaç verdi ama kullanmak istemedim daha sonra doktorum enfeksiyonun ilaçtan daha tehlikeli olduğunu söyleyince kullandım şu an 3 aylığım herhangi bir sorun olmadı enfeksiyon ilaçtan daha zararlıdır diye biliyorum ki zaten senin hamileliğin daha başlarda herhangi bir sorun olmaz
saturnungolgesinde Pln34 bana enzofen 600 mg fitil verdi. Hamilelikte kullanılmaz yazıyor duyduğuma göre açıp bakamadım arabada unuttum ilacı. O yüzden çekiniyorum
kubraer Gebeliğimin 5.haftasinda bogaz enfeksiyonu geçirdim ustelik kulagima vurdu. Doktor antibiyotik yazdı. Gebelikte penesilin grubu antibiyotik kullanılabilirmiş zaten. Bitirdim sonrasında kendi doktoruma gittim anlattım iyi yapmışsın çünkü idrar yolu enfeksiyonu görünüyor ona da iyi gelmiştir dedi. Gebelikte evet birçok ilaç yasak ama kullanilabilrn ilaçlar da var.