Kızlar haftaya 40 haftalık oluyoruz
Bugün kontrol vardı doktorumuz dediki artık günü geldiği icin haftaya yatış yapılacak suni sancı verilecek çünkü şuanlık hiç sancım suyum vs bişey yok çok çok korkuyorum ilk doğum🥹 suni sancı çok mu acı veriyor ?? Dogumu nasıl kendiliğinden başlatabilirim fena stres korku sardı ne yapacağımı bilmiyorum çok acı çekmekten korkuyorum