Eliffee 26 kg almıştım. Doğum sonrası kendiliğinden sadece 4 kg gitti,bebek zaten 3650 doğmuştu,bu kadar az gitmesine şaşırmıştım. Sonrasında sütüm azdı artırmaya çalıştığım için yemekten kısma veya diyet yapma gibi olaylara giremedim. Sporla ve sağlıklı beslenerek(et ağırlıklı ve minimum ekmek ve paketli gıda hiç yok) bütün kiloyu verdim