Kizlarrr bugün gebelik kesemi gördük ama içi boş dedi şuan çünkü erkenmis geç döllenme olmuş dedi 2 hafta sonra kontrol dedi suanki duruma göre 4 buçuk haftalikmis görünmez dedi Dr böyle başına gelen varmı bubsefer ben çok erken öğrendim ya süreç ağır geliyor ☺️🤲🏻