Obirtazeanneee Belimde inanılmaz bir ağrı var ara ara vuruyor kasıklarım da aynı renk olacakmışım gibi ama ağırlık belimde 37 haftalık oldum çok az da bi ıslaklım vardı ama akıntı değil sizce doğuruyor muyum heyecandan yazamadım
Masal2021 Obirtazeanneee doğum sancısı belden girer siz o ağrıyı bence hissedersiniz değişik bir bel agrisi cnku
ppmerlina Obirtazeanneee canım doğurduğunu sanmıyorum yani suyun gelmemiş zaten su gelse böyle musluktan akar gibi su akıyormuş öyle 1-2 damla değilmiş. Bi de nişan gelmesi diye bir şey varmış böyle çamur kıvamında kahverengimsi akıntı geliyormuş o her kadında olmuyormuş ama sanırım. Yine de için rahat değilse bi acile git nstye falan sokarlar sancın var mı öğrenirsin
Masal2021 ppmerlina herkeste farklı oluyor mesela benim hiç suyum gelmedi sadece sancım oluyordu doğum baslarken
ilkayksck Benim doğumum da leke kanama gelmişti nişan yani öyle başlamıştı daha sonra sancılarım gelmişti eğer şüphen varsa acile git canım herkes bir değil suyun geldiğini hissedersin diye düşünüyorum benim gelmemişti
Masal2021 Obirtazeanneee bence doğumdur eğer dogumsa zaten bel agrisi geçmeyecek önce belli aralıklarla gelir sonra dakikalara düşer
2girls1boymom Obirtazeanneee kızımda oturduğum yerde belime bir ağrı girmişti sanki belime bıçak saplanmış gibi sonra yavaş yavaş sancılarım başlamıştı sonra da hafif pembemsi kanamayla hastaneye gitmiştim. Sezeryan olacağım için.
2girls1boymom Obirtazeanneee geçmeyen bir bel ağrısı ise sancıların sıklaşır zaten canım hayırlısıyla kucağına al inşallah
Aydngrkm Ağrının belden girmesi bana doğumunuz başlayacakmış şeklinde düşündürdü. Suyun ya da nişanın gelmemesi çok bişey ifade etmiyor.
Sydnr58 Obirtazeanneee suyun geldiğinde durduramadığın bir sıvı akışı oluyor. Üstün başın ıslanır ve düzenli gelir