Sudeeesahin 31 de 1700 kg dı. Gelişimi 1 hafta geride demişti. O günden sonra her gün yediklerim; yumurta, avokado, peynir, pınar veya içimin proteinli sütleri var 400 ml olanlar ondan bi tane içtim, 1 bardak kefir, 1 tane sade soda içtim, akşamları normal yedim, bol bol meyve ve kuruyemiş yedim. Suyum da azdı, 1 su bardağı da havuç suyu içtim iki günde bir. Bugün 33+2 yiz çok şükür haftamızı yakaladık.