momof3 Arzu_33 Son aylarda çok yaşamıştım.Doktorum Rennie Duo vermişti ama iğrençti iyice midemi bulandırıyordu pek kullanmadım.Maden suyu içiyordum her gün o rahatlatıyordu.
Aysesare Arzu_33 gaviscon kullanıyorum çok midem yandığında içtiğimde bazen midem bulanıyor kusuyorum. Bazen içmek yerine şiddetli ağrıyı çekiyorum sırf kusmamak için 🤦🏻♀️
Cigdemilkar Arzu_33 canim bende son haftalarda rennie ise yaramayinca gaviscon kullanmistim o bi nebze de olsa rahatlatiyor
Huzur20 Arzu_33 Benim bazen ne gaviscon ne rennie hiçbirşey gecirmiyo doktor pantpas verdi çok yanarsa iç dedi bende bazen onu alıyorum zaten içince 3gun yanmiyo midem
Arzu_33 Kızlar 18+4 ikizlere hamileyim ve çok mide yanması yaşıyorum ne yaparsam yapayım geçmedi rennie kullanıyorum ama o da geçirmedi doktor bugün pulcet diye bir ilaç verdi kullanıp rahatlayan var mı ?
Tubaa10 Arzu_33 ben 🙋♀️ çareyi pulcet te bulanlardanım 6. Ayından beri kullanıyorum almadığım gün kafayı yiyorum aldığımda ise ertesi sabaha kadar ne mide yanması ne başka bişey yok. Çok memnunum
Ecrinefe Ben ilk ayalarimdan itibaren omeprol diye bi mide koruyucu kullanıyorum doktorum vermişti çok faydası oluyo çok şükür ne yanma ne ağrı oluyo ama içmeyi unuttuğum zaman midem çok kötü oluyo
Burcumom Arzu_33 canım bende 37 haftamdayım benmde bu araşar oluyordu doktorum renniie duo yazdı semse doktoruna danışabilirsin
Misraaa Arzu_33 ben çok yaşadım mide yanmasını hatta bir gecede 5 kez rennie içiyordum hiçbişey fayda vermedi en son doktorum protech diye bi mide koruyucu verdi ondan sonra mide yanması hiç yaşamadım keşke daha önce verseydiniz dedim