Merhabalar ben de 17 haftadayım ama şu ana dek toplam 7 kilo aldım doktorlarım sadece ufak uyarıda bulunmuştu her ay 1 kilo alman lazım diye. Halbuki hiç midem bulanmadı kusmadım ve iştahım çok açık doğuma dek 15 kiloya kadar gider diye düşünüyorum. Kendimize sıkıntı yapmamamız lazım bebeklerimiz sağlıklı olduğu sürece kilo alımı hamilelikte kontrol edilemez olabiliyor. Şahsen ben ekstra bir şey yapmadan kendi kendime kilo alıyorum ama artık pek de umursamıyorum.