Kızlar bebeğim 19 aylık suan 2 ye hamileyim 6+5 haftalık hamileliğimi öğrendiğimde normaldim ama haftalar ilerledikçe ruh halim değişmeye başladı emzirmek zor geliyor istemıyorm artık bunu yaşayan var mı önceden severdim emzirmeyi ama şimdi hoşuma gitmiyor