Sevgilimmmmmmm bizde çok zorlanmıştık uyandırmakta dün gibi hatırlıyorum ama böyle yaparak uzun uğraşlar sonucu uyanmıştı gözlerini kendiniz açmaya çalışın canını yakmadan kucağınıza alın ama kollarınızla uzaktan tutun ayakta durur gibi inşallah uyanır endişe etmeyin sarılığı olan bebekleri maalesef uyandırmak zor oluyor eğer mama yada emziriyorsanız zorla ağzına almasını sağlayım uykudayken bile belki o şekilde uyanır ama sakın uzun süre aç kalmasın rabbim şifa versin