47Umudum47 19 mö yumurta pregnyl yaptırdım şimdi ama ağrı sızı hiç hissetmedim çıkınca korktum geri de dönemedim ilaç mı vermedi diye düşündüm sadece iğneyi hissettim başka bişey yok normal mi acaba
sadece1selda @47Umudum47 zaten vurunca hissetmiyorsun ki yani ben de aynısını vuruldum hissetmedim sonraki bi iki gün kasık ağrım oldu normaldir diye düşünüyorum
sadece1selda @47Umudum47 ben dün kan verdim negatif çıktı iğnenin etkisi gecmiş bende bekliyorum adete daha 5 gün var