Buseeozd Kızlar selam bugun tuvalete oturdugum da ufak bir kanama oldu. Adet baslarken az az gelir ya öyle gibi. Ama aktif devam etmiyor. Doktorum kanama çoğalırsa kasılmaların dayanamayacağın sekilde oldugunda gel bir de bebek hareketlerini takip et dedi. Böyle başlayıp doğum yapan var mı? Sanki doğuramıcam gibi geliyor 😁
Kaderyunus Buseeozd ay aynı gün mü doğuruyoruz yoksa😂 geçen gün konuşmuştuk şimdi NSTden çıktım sancılarım çıktı belimde de adet sancısı gibi bi sancı var😍 hadi hayırla sağlıkla alırız inşAllah yavrularımızı kucağımıza😍
GamzeCan Buseeozd benm hemsirem önce kahve rengi leke gibi gelip kanamaya dönüşebilir doğum belirtisi demişti😊 sende sağ salim al kucağına insallah🙏🏻
Buseeozd Kaderyunus hahahaha hayırlısı olsun ikimiz içinde canım 🙏 bebeğin kanala inmişmi? Nstye girsem sancım cıkar benimde bence çünkü kasılmalarm var ☺️
Kaderyunus Buseeozd âmiin 😍 daha muayene olmadım bekliyorumm inşAllah inmiştir 😍 bi nefeste doğuralım 😍