Bende de olmusti hatta tirnak batmasi olmustu bu yuzden ve ayak numaram bir numara buyudu 37 giyyodum omceden dogumdam sonra artik eski ayakkabilarimin hicbirini giyemedim hala da oyle 38 kizim 5 yasinda. Su an yone hamileyim umarim yine büyümez 🤦♀️