Hamilelik başladığından beri mide bulantısıyla doğru düzgün yiyemedim zaten 4 kg verdim. Geldik 20.haftaya. Bulantılar hafifledi ama benim iştahım gitti gelmiyor. Zayıf biri de değilim normalde. İçim almıyor. Sürekli meyve yiyorum. Bide sade bir kahvaltı . Napıcam böyle bilmiyorum. Yemek yapasım da yiyesim de yok. Herşeyden tiksinti geldi. Var mı benim gibi olan çözüm bulan. Bebek gelişmezse diye korkuyorum:(