Eylulgunes44 ilk kızımda dikiş aldırmaya gittiğimde çok korkmuştum acıyacak diye ama bişey hissetmemiştim uyuşuk oluyor orası hissetmiyorsun bu sezeryanim dikişli değildi yapıştırma yapmıştı dün kontrole gittim yine korktum korku her türlü oluyor ama acı yine olmadı 🤣