Kızlar annemde teyze ve kuzenlerimde doğumdan sonra pıhtı oluşmasındsn kaynaklı endişelendim ve doktoruma aile öykümü anlattım. 14 haftalık hamileyim ve doktorum hemen coraspirin 100 mg başlattı. Coraspirin kullanıp kötü sonuçlar yaşayanlar var mı? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Genetik test yaptırmadım henüz. Doktorum hemen başla dedi. Sizce gönül rahatlığıyla kullanabilir miyim?