Yenianne3 Merhaba kızlar🫡Şehir hastanesinde doğum yapan varmı odaları teklimi ve süslemeye izin veriliyormu memnun kaldınızmı?
Masal26 Yenianne3 2.5 yıl önce dogum yaptım simdiki dogumumu da orda yapacagim odalar tekli hijyenik ve temiz süslemeye de izin veriyorlar ben yapmadim ama yapanlari gördüm.🌸
291020 Yenianne3 Yenianne3 merhaba ben düşük yaptığımda kalmıştım tertemizdi özel hastanede doğum yaptım bin kat daha temizdi şehir hastanesi 🙂vajinal doğumlar 2 kişilik oda da sezeryan doğumlar tek kişilikte kalıyormuş dye duydum ama tam bilmiyorum canim
ozlemcoban Yenianne3 merhaba şehir hastanesinde gebe okuluna gidiyorum size de öneririm. önümüzdeki derste odaları gezdireceklermiş ayrıca dersler çok faydalı ve iç rahatlatıcı :)
Masal26 Yenianne3 yok ya aksine temiz bakimli hijyenik isterseniz gidip bakabilirsiniz sorabilirsiniz
Eres26 ozlemcoban merhaba ben özel takipliyim ama bu devletteki gebe okullarını merak ediyorum Çalışıyorum da gidemem Online falan birsey var mı
Yenianne3 ozlemcoban ya banada çok ısrar ettiler ben gidemedim fırsatım yoktu , oda süslemesine izin veriyorlarmı acaba sorarmısınız🙈🙊🐒
Yenianne3 Eres26 bana bilgi vermişlerdi hergün hergün olan bişey değil diye biliyorum galiba haftada 1 gündü
ozlemcoban Eres26 haftada bir oluyordu bu hafta sadece iki kere oldu. 2 saat sürüyor grupta bilgilendirme yapıyorlar hangi gün saat olacağını siz size uygun olanı işaretleyip gidiyorsunuz. toplamda 5 kere en sonuncusu eşle gidilmeli oluyor
ozlemcoban Yenianne3 evet izin veriyorlar söylediler derste doğum hanedeki odadan sonra yatacağınız servis odasına geçmeden önce eşiniz gidip istediği gibi süsleyebilir odaları dediler :)