cereNehir_02 kendini kötü hissedecek bişey yok ki bende sezeryan oldum yine olcam tahliller felan ameliyatın yanında hiç bişi veriyosun bitiyo beni asıl korkutan ameliyattan sonra uyuyamamak 😂😂😂 bi an önce olsam da karnım boşalsa, ödemlerim inse bebeğime sarılsam
Bu arada kıyaslayanlar çok sadece bu değil herşeyi kıyaslamak işleri bu boş konuşan tayfanın. Doğum şeklini kıyaslarlar, emzirmeyi, uyutmayı offf neler neler valla hiç biri umrumda değil sanki 7-24 onlar bakıyoda bide akıl veriyolar doğum şekline bakmamıza amaaaan