Rozerintamur aaa yani normal de olsa yanımızda bir yakınımız oluyor. Bu bile benim için çok iyi, uyuşmazlık iğnesi oldum geçen hafta kısa süreli yatışta yataklar 2 kişil odaydı evet doğum sonrası ama kimseye soramadım doğum anı olayını. Davranışları nasıl peki katılarmı🥹 polikliniktekiler çok ilgisiz şuan bana..