Denizco İlk gebeliğimde çok koyu bir çizgim vardı. 2. Gebelikte oluşmadı. Tam tersi olan yada benim gibi olanlar neden sizce?
ozwoman Denizco kesin oluşacak diye bir şey yokmuş ben beyaz tenliyim bende de belli belirsiz göbeğime kadar var
Benimennembirmelek Denizco benim İlkim de yoktu içinde çok oldu bildiğin simsiyahtı Bebeğim şu an 4 ayını bitirmek üzere ve hala geçmiş değil biraz rengi açıldı ama daha hala geçmedi tam anlamıyla
Denizco Benimennembirmelek canım çok saçma gelecek çoğu kişiye ama zor çıkan boya gibi düşün. Ben oraya kese yapıyordum. Yanmış deri atar gibi attığını farkettim. 😂
brnaksyince Bende de olmadı ne olduğunu bile bilmiyordum kuzenim de gördüm hatta neden oldu diye o kadar cahil kalmışım shshsh
Fatmadmr37 Denizco ilk gebeligimde vardı. Şimdi 30 haftalik hamileyim oluşmadı bende de çizgi. Bu haftadan sonrada olur mu bilmiyorum.