Arkadaşlar merhabalar 11 haftalık hamileyim yaklaşık 6 gündür geçmeyen bir ishal ve son 3 gündür de şiddetli mide ağrısı ve şişkinlik var. Yediğim her lokma anında beni şişiriyor ve resmen aç yaşıyorum. Mide ağrısından ayakta duramıyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Hamilelikte bu durum normal mi ? Bu durumu yaşayıp da doktora gidip tedavi gören varsa sonuç olarak rahatsızlığına ne çıktı cevap verirseniz şimdiden sevinirim 🙏🏻