anonim001 bat 11 çok erken öğrendim zaten güzelim ovülasyon yaptım adet günümde merak ettim elimde test vardı yaptım silik çıktı sonrasında akıntım geldi sıvı şekilde renksiz kan verdim 10 çıktı göğüslerim ağrıdı sadece arada da regli olacak gibi kasıklarıma batma oldu bugünde yükselişe bakmak için gittim 4 e düşmüştü ama biri özel hastane trabzonda birisi başka şehirde devlet hastanesinde