Melisuz momof3 kordon dolanmıstır ama yınede kan akımı ıyıdır yoksa kordon dolandıda hareket takıp edın bır sey olmaz dıye herkes ıcın gecerlı degıl yanlıs yorumlamasın gebeler
momof3 Melisuz Cümlen çok devrik olmuş pek anlamadım nr dediğini ama ben Doğum yaptım.Yanlış yorumladığım bir şey de yok.Kendi tercihi Herkesin.Fikir danışmış bende fikrimi söyledim
Emelkanat Melisuz cnm bnmde açılmam var üç gündür çok az sancı çıkıyor nasıl ilerledi doğumun anlatabilirmisin😔yarın benide hastaneye yatırıcaklar o yüzden tedirginim
sonsuzmasalim pinares benimde 35 haftalikken sancilarim yüksek cikmaya basladi 40 haftalikken sezeryanla dogurdum. bence hayati tehlikesi olmadigi sürece bekle.