Kızlar 3-4 haftadır bel ağrısı ve kalca ağrısından yürüyemiyorum. Sadece sağ kalçam ve sağ bacağıma vuruyor.bu gun sarımtırak içinde ince kılcal damar var gibi bir aktındım oldu. Geceden beri karnım taş gibi. Bebeğim sağ tarafa toplanıp duruyor. Dün çok aşağıda hissediyordum. E2. Hamileliğim ama ilkinde hüç böhle şeyler yaşamamıştım. Nişan nasıl oluyor hiç bilmiyorum. Endişelenmelimiyim. Bu arada zırt pırt doktordayım artık eşime doktor demeyede çekinir oldum