20 haftalık hamileyim. Kızlar yaklaşık 1 yıldır kurdeşen alerji tedavisi görüyorum. Hamileliğim boyunca da ilacı kullandım. Ancak 19.haftadan itibaren ayakta durmakta yürüyünce de hemen şişlik sabahları uyandığımda üstüne zor basma sorunları yaşıyorum. Acaba benim gibi aynı durumda olan var mı kullandığım ilaç kortizonlu ve sebebi sadece o mu? Sizce başka nedeni ya da çözümü nedir?