tubalici Ayy 6+1 sürekli yattığım yerde uyuyorum😂 bulantılarım fazla yok şükür inşallah böyle gider de🙏🏻 benim uyuyarak geçecek galiba
_biranneadayi tubalici ikinciyi doğurdum 20 günlük olduk. Sabah 5ten beri ayaktayım. Uyuyabiliyoken uyu 😂
Petek35Ozcan tubalici aynen ilk başta öyle oluyor 😀 Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin her an ayrı güzel olur artık, anı yaşa
busebasaran06 tubalici askim ben 22 haftalığım kendimi bildim bileli uykum var 😅😅 bebekken de çok uyurmuşum ben 😅😅
tubalici Bulutlarda uyuyun hiç sorun etmeyin kendinize, bazı gebelikler böyle uyuyarak geçermiş. Sağlıklı olsun da🫶🏻