Oğlum 21 aylık bir süredir yastığında birkaç telde olsa kökten saçı dökülüyor daha önceki kan tahlilinde kansızlığı var biraz demişti doktor, saç dökülmesi normal mi acaba sık şekilde değil ama her sabah 2-3 tel olabiliyordu şimdi bir tık daha fazlalaştı gibi ya da ben kafaya fazla taktım…