6 hafta civarı gebeyim. Benimde cuma gününden başlayan kahverengi lekelenmem pazartesi sabaha karşı kırmızı kana, ikinci WC ihtiyacımda gidip baktığımda pıhtılı kırmızı kana dönüşmüştü. Hemen doktora gittik. Doktora resimlerini gösterdim kanamanın. Bunlar iyi bir kanamaya benzemiyor gel vajinal bakalım dedi. Spektekulum mu aletin adı bilmiyorum onu yerleştirip ışık tutarak inceledi içeriyi evet bir kanama gözüküyor dedi. Sonra vajinal ultrasona geçti. Kese yapın düzgün bozulma yok dedi bebek de var 2 mm dedi. Oysaki iki gün önce göbekten bakınca sadece yolk sacı görmüştü acaba o gün de vajinal baksaydı bebeği görür müydü diyorum. Yoksa bebek cumartesiden bu yana mı gelişti bilemiyorum. Doktor düşük riskim olduğunu fitili günde üçe çıkarmamı ve iki günde bir iğne vurulup istirahat edip uzanmamı söyledi. Pazartesi olacak ihtimalleri de saydı. Geldiğinde kanaman devam etse bile bebeği gelişmiş kalp atışını duyabiliriz dedi, bebek boyutu büyümezse kalbini duyamaz sağlıksız gebelik deriz dedi. Tüp bebek arifesinde olduğumuzu bildiği için şans veriyoruz bu gebeliğe dedi