Milos Adetim 4 gun gecti belirtilerimde yok dun test yaptim negatif çıktı gec dolleneme denilen sey olabilir mi nasil anlicaz onu
YagmurDaskn Milos Umarım hamilesindir. Ama 4 gün geçse çıkardı diye düşünüyorum ben de 5 gün geçe yapmıştım. Belki stresten ya da üşütmekte gecikmiş olabilir
haziransekiz Milos benim bir hafta geç döllenme olmuş. Ama adetimden 3 gün geçtikten sonra test yaptım çok belirgin bir şekilde cıktı. Geç döllenme olsa bile çıkıyor.
etugce Geç yumurtlama diye kısaca anlatmıştı bana doktor tam ortadaki 14. Günde yumurtlamak yerine 5 gün geç yumurtlamışım dolayısıyla o gün birleşme olunca döllenme tarihi de regl hafta hesabına göre 5 gün geç oluyor Ama ilişkiden 10-12 gün sonra kanda ve bu 99 oranında doğruluğuolan testlerde çıkıyor direk :) hatta benim akşam yapmama rağmen klasik testlerde çıkmıştı regl günü. Regl den 1hafta sonra yaparsan garanti olur