tugba-yusra bende öyleyim. Şekerim yok ama su çok fazlaydı ve bebek 4-5 hafta ilerde gidiyordu. Şekeri kesip karbonhidratıda tüketmedim üç hafta kadar diyet yaptım. Dahiliye doktorunun önerisiyle. Dün kontrole gittiğimde su azalmış. Normal seviyeye yaklaşmış dedi doktor, ama bebek maşallah yine ilerde. Kendini kasmadan diyete devam et dedi. Sizde dikkat ederseniz düzelir muhtemelen