Bana da infex diye bir antibiyotik verdi doktor biraz kullandım sonra içim rahat etmedi bol su içtim suya da limon sıkıyordum fazla olmamak şartıyla mideme zarar vermesin diye limon bakterileri temizliyormuş öylece attım enfeksiyonu 1 aydan fazla çektim bol su içmek en temizi en güzeli içip sürekli tuvalete çık tutma sakın