Kızlar Merhaba Sanırım Hamileyim Testler pozitif çıktı kan verdim beta 87 çıktı bana çok düşük geldi ama 3 gün sonra tekrar ver dedi doktor , fakat bide şöyle bir durum var nerdeyse 1 haftayı geçiktir kahverengi akıntım var kese görünmediği için bakmıyorlar tekrar kan ver diyorlar ama bu normal bir durum mu peçeteyle her sildiğimde var bazen iç çamaşırımda batıyor 😞