Öncelikle merhaba biz 3 yıldır 2.gebelik için denemeler yapıyoruz ki malesef sağlıklı gebelik elde edemedm (iki dış gebelik ve iki üç tanede kimyasal ) geçirdim.
İnterlite De bütün yapılması gereken tahlilleri (sprem testi , rahim filmi tahliller ,smear testi ) yaptık doktorumuz hiç bir sorunun olmadığını eşimin değerleri normal benimde değerlerimin gayet normal olduğunu söyledi acele ediyorsanz direk tüp bebek yoksa yaşınız genç biraz daha deneyin dedi . Ve 6 ay daha doğal deneyeceğiz ve bu süreçte takviye ilaç ya da doğal bisiler yaparak ilerlemek istiyorum sorumda kullanıp memnun kaldgnz ürünleri söylermisinz