Kızlar ben 17 mayısta adet oldum gebelik şüphem vardı haziranın 8 inde gidip kan verdim birşey çıkmadı bugün itibariyle adetime 4 gün birkaç gün oynayabiliyor günlerimde ama aşağı yukarı böyle bu sabah erken gebelik testi aldım bebe time yaptım hiçbirşey çıkmadı bazı yorumları gördükçe acaba olur mu diye çekiniyorum bilgisi olan var mı yumurtlamadan 12 gün sonra bakılması gerektiğini Burdan öğrendim bugün yaptım fakat kafam darma duman oldu lütfen bana yardımcı olabilecek birisi varmı