Kızlar mallesef bu ay da olmadı normalde çok çocuk düşüncem yoktu ama korunmuyorduk olursa olur diye düşünüyordum ama artık ciddi ciddi çok takmaya başladım ve her negatifi gördüğümde üzülmeye başladım Allah yıllarca evlat hasreti çekenlerin yardımcısı olsun isteyenlere hemen nasip etsin sorum şu ki benim dün adetim bitti bugün kadın doğuma gittim hormonlarım normal yumurtalıklarında normal dedi ama beni infertilite servisine yönlendirdi bi dahaki adetimde eşimle görünmemi istedi bi dahaki ay senemiz dolucak erken değil mi şimdi daha çok stres olmaya başladım ya hiç olmazsa diye 🙂↕️