Mimnak bügün çok sancım olduğu için medikalpark acilden giriş yaptım. Kadın Doğum katında nöbetçi ebe nst çekti sonucu doktorum bakiye hanıma attı. O da eve gitsin artarsa gece gelsin demiş. Ebe de doktor hanım saat kaç olursa olsun geliyor sıkıntı etme dedi. Gittiğimde sordum nöbetçi kadın Doğumcu yok herkes kendi hastasına geliyor dediler 🙋♀️